Podkłady i akcesoria kolejowe

Podkłady i akcesoria kolejowe

więcej
Więźby dachowe

Więźby dachowe

więcej
Tarcica

Tarcica

więcej
Słupy chmielowe i teleenergetyczne

Słupy chmielowe i teleenergetyczne

więcej
Palisada ogrodowa drewniana

Palisada ogrodowa drewniana

więcej
Transport

Transport

więcej

Podkład kolejowy typ IB (PKIB)

 

Podkłady kolejowe to belki poprzeczne do biegu toru, na których za pomocą specjalnych przytwierdzeń mocuje się szyny. W celu wydłużenia pracy podkładu w torze, poddaje się je chemicznej impregnacji. Ma to na celu zabezpieczyć przed działaniem wilgoci (wody), procesami gnilnymi, dzianiem owadów. Najpopularniejszym środkiem impregnacyjnym jest kerozyt. Taki zabieg wydłuża żywotność podkładu do 25 lat.

Wymagania:
Materiał - drewno sosnowe wielowymiarowe pozyskiwane w okresie zimowym tj. od października do kwietnia.

Impregnacja:

 
  • Olej kreozotowy typ EKO B (produkt polski)

- impregnacja w autoklawie 
- metoda ciśnieniowo - próżniowa BETHELLA 
- wilgotność podkładów drewnianych przed impregnacją < 25 %. 
- czas trwania impregnacji: 8 godzin 
- podciśnienie 0,05 - 0,08 MPa 
- ciśnienie impregnacji: 0,9 - 1,0 MPa 
- temperatura: 80 o
- zawartość benzopirenu < 0,005%
- nasycenie drewna olejem: 120-140 l/m3

 

«Se levitra italia seguono una dieta mediterranea, in particolare consumando molto olio d'oliva - comprare cialis acquisto cialis generico ha precisato - possono ridurre il loro vendita viagra in italia rischio di impotenza fino al 40%». Questa sarà una buona occasione per scambiarvi i ruoli e “lavorare” cialis soft tabs contemporaneamente a offrire all'altro nuove sensazioni. Mentre il 64% è alla costante scoperta di informazioni sulla sessualità, generalmente cercate sul web (80%). In rari casi, ci potrebbe essere un leggero giramento di testa o cialis generico in farmacia italiana potenziato la pressione del sangue relativi alla tonico effetto del farmaco. Le cause spesso coinvolgono principalmente fattori psicologici (p.